Қызметтердің сапасын арттыру

Биржалық қызметтердің сапасын бағалау Биржа қызметімен Биржа клиенттерімен Қанағаттану деңгейін бағалау әдістемесі негізінде жүзеге асырылады. Әдістеме KASE клиенттеріне ұсынылатын қызметтердің сапасын және қолданылатын бизнес-үдерістердің негізгі аспектілерін бағалау мақсатында жыл сайынғы сауалнаманы қарастырады — Биржа мүшелігіне қабылдау, трейдерлерді оқыту, сауда-саттықты ұйымдастыру, клиринг, есеп айырысу, ақпаратты ашу, ақпараттық технологиялар және биржалық және клирингтік алымдарды төлеу.

2018 жылғы сауалнаманың шеңберінде 43 Биржа мүшелері, 84 эмитенттер және 7 құрылымдық бөлімшелер арасында сауалнама жүргізілді (өзін-өзі бағалау). Биржа клиенттерінің жалпы қанағаттанушылық деңгейі 89,50 % құрады.

Ақпараттық жүйелердің сыртқы пайдаланушыларына қызмет көрсету үшін 2017 жылы Биржа Service Desk қызметін іске қосты. Қызметтің функционалдық бөлігі ретінде анықтамалық қызметтен техникалық қолдауға дейінгі қолдаудың үш деңгейі бар. Айырбастау қызметін жақсарту жұмыстары тұрақты негізде жүргізілуде.